A ITCAN seguim compartint material per a les Intervencions Assistides amb Gos.
En aquest cas, un recull de làmines per a facilitar la descripció, la narració i l'expressió oral. Alhora també l'atenció, la focalització, la interpretació i la perspectiva.
En tot el recull de làmines que hem fet, sempre hi ha una mascota ( gos o gat) o altres animals. N'hi ha de diferents nivells i es poden utilitzar com millor convingui segons les necessitats dels usuaris.
Exercicis que es poden fer:
- Millorar l'atenció (Identificar els animals de les làmines o algun objecte)
- Millorar la interpretació (Identificar situacions quotidianes)
-Millorar l'expressió oral (Descrivint el que està passant a la làmina)
-Millorar la descripció (Què estan fent? Què sembla que els hi està passant?)
-Millorar el reconeixement de sentiments (Semblen alegres? Semblen amoïnats? Creus que està enfadat?)
- Normalitzar la situació dels animals ( Situacions quotidianes on integrem l'animal)
Aquestes mateixes làmines es poden plastificar i incloure "bocates" de còmic per a fomentar l'escriptura i els usuaris posin el que creuen que diuen. Alhora també el que creuen que pot dir l'animal en algunes situacions.
Esperem que us facin servei! I si en trobeu més, animeu-vos a compartir-les!
***********************************************************************************
En ITCAN seguimos compartiendo material para las Intervencions Asistidas con Perro.
En este caso, una compilación de láminas para facilitar la descripción, la narración y la expresión oral. A la vez también la atención, la focalización, la interpretación y la perspectiva. En toda la compilación de láminas que hemos hecho, siempre hay una mascota ( perro o gato) u otros animales. Hay de diferentes niveles y se pueden utilizar como mejor convenga según las necesidades de los usuarios. Ejercicios que se pueden hacer: - Mejorar la atención (Identificar los animales de las láminas o algún objeto) - Mejorar la interpretación (Identificar situaciones cotidianas) -Mejorar la expresión oral (Describiendo el que está pasando en la lámina) -Mejorar la descripción (Qué están haciendo? Qué parece que los está pasando bien?) -Mejorar el reconocimiento de sentimientos (Parecen alegres? Parecen preocupados? Crees que está enfadados?) - Normalizar la situación de los animales ( Situaciones cotidianas donde integramos el animal) Estas mismas láminas se pueden plastificar y incluir "bocadillos" de cómico para fomentar la escritura y que los usuarios pongan el que creen que pueden decir o pensar. A la vez también el que creen que puede decir el animal en algunas situaciones. Esperamos que os hagan servicio! Y si encontráis más, animaos a colgarlas!
Ejemplo con los bocadillos :
Que comenci el joc!
¡Que empiece el juego!
Gràcies per compartir!
¡Gracias por compartir!
www.itcan.cat